Ціни на імпортні авто не знизяться
Ціни на імпортні автомобілі, з урахуванням зростання курсу валют, будуть намагатися зберегти на нинішньому рівні.
Про це заявили представники українських компаній-автоімпортерів, передає агентство "Інтерфакс-Україна".
Ціни на імпортні автомобілі після скасування надбавки в 13% до ввізного мита (з 7 вересня 2009 року) могли б знизитися на 10-15% при збереженні курсу гривні до долара на рівні травня-червня.
"Після скасування надбавки при стабільній гривні ціни могли б знизитися на 10-15%, але при сьогоднішній ситуації на деякі моделі ціни можуть знизитися на 5-7%, а на деякі навіть зрости, однак ми будемо намагатися утримувати ціну не нинішньому рівні", - сказала голова компанії "АвтоІнтернейшнл" (імпорт Mazda, Suzuki) Олена Дуніна.
У той же час автоімопортери відзначають, що ініціатива народних депутатів ввести додатковий автомобільний збір (з 1 січня 2010 року), розмір якого може скласти 10-15%, може спричинити зростання цін на автомобілі до 20%.
У той же час голова компанії "АВТ Баварія" Олександр Тимофєєв повідомив, що у зв'язку з істотним падінням продажів обсяг автосервісних послуг скоротився орієнтовно на 30%, що тягне за собою скорочення працівників дилерських підприємств.
Як зазначила Дуніна, після скасування надбавки очікується, що щомісяця буде розмитнюватися 10-15 тисяч імпортних автомобілів (тоді як з травня до серпня ця цифра становила близько 2 тисяч автомобілів), що спричинить зростання надходжень до бюджету.
"Сьогодні 90 тисяч автомобілів вже знаходяться на складах як в Україні, так і в Європі", - сказав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.
Тим часом, Назаренко вважає, що введення додаткового автомобільного збору є черговою спробою штучного обмеження продажу імпортних автомобілів.
"Введення нового автомобільного збору, розмір якого може досягти 15%, - а є два варіанти законопроекту, які передбачають 10%-ий і 15%-ий збір, - це черговий крок податкового тиску на наших громадян, і є корупційною схемою, тому що механізм передбачених дотацій незрозумілий, і може стати аналогом схеми відшкодування ПДВ", - вважає Назаренко.
Крім того, на його думку, введення такого збору відродить ряд схем нелегального ввезення, а також збільшить "сірий" імпорт.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"