Новий "Антонов" візьме більше
Авіабудівний концерн АНТК ім. Антонова готує до випуску новий пасажирський літак - Ан-158
За словами прес-секретаря концерну Оксани Трофимчук, судно буде створено на базі експериментального Ан-148-200, пише газета "Дело".
У ході трансформації фюзеляж машини стане довшим на 1,7 метра. Це дозволить виробникові збільшити кількість пасажирських місць на борту економ-класу до 99. Якщо ж у салоні буде обладнаний бізнес-клас, то загальна кількість пасажирських місць зменшиться до 86.
У літаку Ан-148, який, зокрема, вже сьогодні експлуатує авіакомпанія "АероСвіт", кількість пасажирських місць може варіюватися від 68 до 85 в залежності від кількості класів, нагадує видання.
Перший експериментальний політ нового судна заплановано на 2010 рік.
Потребу в такому типі літаків на заводі оцінили в 200 машин до 2015 року.
За словами Трофимчук, завод вже має попередні домовленості про придбання Ан-158 з авіакомпанією "АероСвіт", а також з Росією, Казахстаном і Кубою.
"Зараз великий інтерес викликає Ан-148. Покупці, які замовляють цей літак, як правило, паралельно роблять замовлення на Ан-158", - запевнила вона.
Проте, які саме зарубіжні компанії готові купувати пасажирські літаки "антоновський" збірки, прес-секретар не уточнила.
Ан-158 будується на базі Ан-148, який є близькомагістральних пасажирським літаком, розрахованим на перевезення від 68 до 85 пасажирів. Максимальна дальність польоту - 4,5 тис. км, крейсерська швидкість - 820-870 км/год.
Регіональний Ан-148 створений на АНТК ім. Антонова спільно з 240 підприємствами з 14 країн світу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"