Єврокомісія скаржиться на непрозорість обслуговування рахунків

Середа, 23 вересня 2009, 10:24

Європейська комісія відзначає непрозорість банків при стягуванні зборів із споживачів за обслуговування карток та рахунків.

Про це йдеться в оприлюдненій Єврокомісією доповіді щодо ситуації на роздрібному ринку фінансових послуг, передає агентство "УНІАН".

В результаті дослідження у 66% банків було виявлено нечітку та непрозору процедуру нарахування зборів за обслуговування рахунку, експерти були вимушені йти на додаткові контакти з банкірами, щоб зрозуміти реальну вартість рахунків.

Серед країн-членів ЄС найменш прозора ситуація в банківському секторі Австрії, Франції, Італії та Іспанії. В цих же країнах вартість банківських рахунків - найвища в ЄС.

Реклама:

"Значною мірою очевидно, що базові принципи захисту споживачів порушуються через такі проблеми, як складне ціноутворення, приховані нарахування, нечітка та неповна інформація", - заявила з цього приводу комісар ЄС з питань захисту прав споживачів Мелєна Кунєва.

Єврокомісія вивчила діяльність 224 банків, або 81% усіх банків, що працюють на європейському ринку. За результатами дослідження експерти також дійшли висновку, що вартість річного обслуговування рахунку може суттєво варіюватися від 27 євро в Болгарії до 253 євро в Італії.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!