Запрошуємо на перший за час великої війни Банківський форум

Одеський припортовий більше не несе золоті яйця - ФДМ

Вівторок, 22 вересня 2009, 08:40

За перше півріччя Одеський припортовий завод показав чистий збиток розміром 38 мільйонів гривень.

Про це заявив в.о. голови Фонду держмайна Дмитро Парфененко в ефірі телеканалу ICTV.

Зокрема, серед причин збитковості підприємства він назвав ціну на газ: "За тих цін, які існують на природній газ, продукція заводу є неконкурентноспроможною".

Також Парфененко заявив, що "залишилися у минулому часи, коли ОПЗ був підприємством, яке кладе золоті яйця".

Реклама:

В.о. голова ФДМ наголосив, що "у наступному році вартість підприємства буде знижуватися". "Ми вважаємо що саме зараз той час, коли треба залучати інвестора", - додав він.

Парфененко підтвердив, що подано три заявки на участь у конкурсі з приватизації ОПЗ. "Що це за заявки навіть я не знаю, тому що вони подаються у закритих конвертах", - заявив він.

Також в.о. голови ФДМ вважає, що указ президента про призупинення продажу Одеського припортового заводу носить політичний характер.

"Даний указ президента носить політичний характер і не містить вимог прямої дії щодо обмеження дій ФДМ", - заявив він.

"Президент у своєму указі призупиняє дію розпорядження Кабміну, яким затверджено перелік об'єктів на приватизацію у 2009 році у частині включення до нього ОПЗ", - зазначив в.о. голови ФДМ.

"Жодне законодавство, зокрема, законодавство з питань приватизації, не містить обов'язковість видання таких розпоряджень з переліком об'єктів і всі дії щодо приватизації базуються на законодавстві про приватизацію", - заявив Парфененко.

Він зазначив, що ФДМ у своїх діях "не посилається на згадане розпорядження, а діє відповідно до своїх повноважень".

Крім того, в.о. голови фонду заявив, що жодних ухвал щодо зупинення приватизації ОПЗ до Фонду не надходило.

Як повідомлялося, заявки на участь в аукціоні з продажу ОПЗ подали три компанії.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: