Визначено п'ятірку банків з найкращою репутацією
Найбільш стабільна репутація серед найбільших українських банків в УкрСиббанку BNP, Укрсоцбанку, Райффайзен Банку Аваль, банку "Форум" та ПриватБанку.
Це засвідчило дослідження ринку банківських послуг, яке провели інформаційно-консалтингова компанія ComInform та Комунікаційна група PRT, повідомляють прес-служби компаній.
У рамках проекту "Національного індексу репутаційної стабільності та комунікативної ефективності" (RC-index) організатори проаналізували рівень довіри до найбільших банків у другому кварталі 2009 року.
"Дослідження виявило чітку залежність репутаційних показників банків не тільки від масштабів їх присутності в інформаційному полі, але й від особливостей їх систем комунікацій", - говориться у прес-релізі.
Показники були отримані на базі оцінок близько 20 аналітиків фондового ринку, які представляли такі компанії як Altana Capital, Astrum Investment Management, Concorde Capital, Dragon Capital, ING Bank, PAREX AM, Gainsfort Research, "Арт-Капітал", "КІНТО", "Міленіум Капітал", "Регата Інвестментс", "Ренесанс Капітал Україна", "Сократ", "ТЕКТ", "ТАСК", "УАІБ" і "Фенікс Капітал".
RC-index грунтується на кількісному та якісному аналізі відкритого інформаційного простору і дозволяє дізнатися, які саме складові і якою мірою впливають на репутацію бізнесу у період часу, що досліджується.
Передбачається, що отримані дані ляжуть в основу RC-index, який, починаючи з 2010 року, буде вимірюватися щоквартально, а об'єктами дослідження будуть стратегічні для економіки України галузі.
"В умовах глобалізації та дефіциту інвестиційного ресурсу репутація стає чи не базовою перевагою у боротьбі за залучення інвестора, партнера, споживача", - каже керуючий партнер ComInform Наталія Кононенко.
"RC index - логічний відповідь вітчизняних фахівців на нові виклики часу", - додає вона.
Директор Комунікаційної групи PRT Ірина Філенко наголосила, що в посткризовий період переваги отримають ті компанії, які грамотно і технологічно будуть розпоряджатися своїми комунікаційними ресурсами.
"Ми впевнені, що RC index стане своєрідним маяком для бізнесу і ще одним критерієм, за яким можна виміряти ефективність його взаємодії з ЦА, від яких він залежний". - відмітила вона.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"