Екс-голова ФДМ: Уряд хоче продати ОПЗ за безцінь

Субота, 22 серпня 2009, 11:31

Уряд Юлії Тимошенко хоче продати Одеський припортовий завод (ОПЗ) за безцінь.

Ппро це заявляє представниця Соцпартії, колишня голова Фонду держмайна (ФДМ) Валентина Семенюк-Самсоненко, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" з посиланням на прес-службу Соцпартії.

"В минулому році, коли Тимошенко організувала рейдерське захоплення Фонду держмайна - саме з метою якнайшвидше продати ОПЗ, його стартова ціна була 3 млрд. гривень по курсу 5 гривень за долар це становила 594 млн. доларів. При нинішньому курсі в 8,5 це вже 500 млн. доларів, хоча формально стартова ціна як би зросла з 3 до 4 млрд. гривень. А восени, коли курс долара обіцяють 15 гривень, завод і взагалі піде за безцінь ", - заявила вона.

"Крім того, не заборонено створювати СП, перепрофілювати це підприємство майбутньому власнику. А що це значить? Те, що ми вже проходили з Чорноморським суднобудівним заводом. Створять дочірнє підприємство, виведуть всі активи за кордон, а потім держава буде судитися з табличкою, на якій буде напис "ОПЗ", - припускає соціалістка.

Реклама:

За її словами, сьогодні це одне з успішних підприємств, так як завод щорічно приносить до Держбюджету 400 млн. гривень прибутку.

"Його приватизація означає відразу знищення хімічної галузі, адже на ОПЗ "зав'язано" безліч профільних, супутніх підприємств - наприклад, "Сумихімпром", - наголосила Семенюк-Самсоненко.

"Ще один важливий момент: однією з умов конкурсу є дозвіл транспортування аміаку по всіх магістралях. Дозвіл дає Мінпромполітики, за квотами. Але хто буде ці квоти погоджувати, як?! Це широке поле для зловживань. А через 5 років після приватизації і взагалі знімуть контроль ФДМ (як написано в умовах конкурсу), тоді людей викинути на вулицю і все", - сказала вона.

Як повідомлялося, 15 липня ФДМ оголосив конкурс з продажу 99,567% держпакета ВАТ "Одеський припортовий завод". Стартова ціна становить 4 млрд. гривень, конкурс повинен відбутися 28 вересня.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: