На МАКС-2009 привезуть українсько-російський Ан-148
Авіаційний науково-технічний комплекс ім. Антонова (АНТК) представить на міжнародному авіакосмічному салоні МАКС-2009, який пройде 18-23 серпня в підмосковному місті Жуковський, нові етапи та напрямки реалізуються спільно з російськими партнерами програм.
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу АНТК.
Зокрема, учасникам та гостям виставки спільно з ВАТ "Воронезькое літакобудівне акціонерне товариство" (ВАСО) буде представлений успішний результат спільної діяльності - перший серійний екземпляр нового регіонального реактивного літака нового покоління Ан-148-100В, побудований на потужностях ВАСО.
Цей літак є базовим варіантом нового сімейства Ан-148/-158/-168. За даними АНТК, в програмі створення лайнерів цього сімейства зайняті 126 підприємств Росії, в країні створено понад 28 тис. робочих місць.
Як нагадали в прес-службі, перший український Ан-148 в червні почав експлуатуватися на регіональних маршрутах авіакомпанії "АероСвіт-Українські авіалінії". За два місяці він виконав 150 регулярних рейсів, перевіз близько 8 тис. пасажирів.
Крім базового варіанту Ан-148, призначеного для перевезення 68-85 пасажирів, на виставці будуть представлені проекти 99-місцевого літака Ан-158 і лайнера високого комфорту Ан-168.
До цього часу кількість заявок, отриманих від експлуатантів авіатехніки з Росії, України, Казахстану, на придбання літаків сімейства Ан-148/-158/-168 перевищило 170, повідомили в АНТК.
Як зазначили в прес-службі, в числі програм, які будуть презентовані на виставці, також успішно працює на регіональних повітряних трасах турбогвинтовий ближньомагістральний 50-місний пасажирський літак Ан-140.
Ще один важливий спільний проект, який буде презентований на МАКС - військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки Ан-70.
"Частка російських підприємств в програмі наближається до 80%. Сьогодні йде робота над завершенням випробувань літака, його модернізацією та запуском у серійне виробництво", - сказав співрозмовник агентства.
"Ан-70 необхідний для сучасної армії. Цей літак здатний вирішувати якісно нові завдання, недоступні попереднім військово-транспортним літакам. Підтвердження тому - результати великої програми спільних російсько-українських державних випробувань, більша частина якої вже завершена", - відзначив він, уточнивши, що перші серійні літаки, виробництво яких запущено на Київському державному авіазаводі "Авіант", можуть бути передані замовнику - Міноборони України - до 2012 року.
Як повідомили в АНТК, під час московського авіасалону заплановані зустрічі та переговори, спрямовані на відновлення серійного виробництва модернізованого варіанту важкого транспортного літака Ан-124-100 "Руслан" - Ан-124-100М-150 вантажопідйомністю 150 тонн.
"Послуги цього літака мають великий попит у всьому світі. Тільки за перше півріччя 2009 року, "Руслани" авіакомпаній Росії та України перевезли більше 52500 т різних вантажів" - відзначили в прес-службі.
Як повідомили в прес-службі, в рамках виставки АНТК ім. Антонова має намір обговорити з російськими партнерами і ряд інших напрямків спільної роботи.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"