Ринок маркетингових послуг виріс на 31%
За даними дослідницької компанії "Міжнародна Маркетингова Група України" ринок маркетингових досліджень в 2008 році виріс на 31% і склав приблизно 52,1 млн. доларів.
Про це повідомляється в прес-релізі дослідницької компанії.
"Це цілком закономірно, - заявив директор компанії Дмитро Роденко, - адже основні клієнти дослідницьких компаній досить впевнено розвивалися протягом 3 кварталів 2008 року, за винятком металургійних і будівельних компаній. Металурги відчули зміну різка зміна кон'юнктури світового ринку металу навесні, будівельники не продовжили кредитні лінії під будівництво вже влітку".
Тим не менше, за підсумками року ринок маркетингових досліджень показав зростання в 31% у доларах.
За оцінками компанії, 2007 року обсяг ринку склав близько 40 млн. доларів.
"Незважаючи на те, що обсяг багатьох ринків професійних бізнес - послуг знизився на 60-80% у доларовому еквіваленті, робота дослідників триває", - додав Роденко.
За його словами, за умови відсутності різких коливань валютного курсу та стабільного стану економіки за результатами 2009 року можна прогнозувати падіння не більше 40% у порівнянні з рівнем 2008 року в доларовому еквіваленті.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"