В "Луганськтепловозі" здивовані замовленням корейських поїздів
Про це повідомили в прес-службі компанії з посиланням на генерального директора холдингу Віктора Бикадорова, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
"Крім нерозуміння цей намір нічого не викликає, адже недавно "Луганськтепловоз" виходив з пропозицією про створення нових моделей міжрегіональних дизель-і електропоїздів з перспективою початку їхньої експлуатації напередодні європейського футбольного чемпіонату", - сказав Бикадоров.
Він підкреслив, що завод взмозі виготовити такі поїзди у відповідності з технічним завданням "Укрзалізниці". Причому, мова йде про високошвидкісні склади (зі швидкістю руху 200 км/год і вище).
"Я не бачу перешкод, щоб у нас зробити нові поїзди такого рівня. Розумію, що чималий кредит дають під азіатські поїзди, але ж можна кредитувати і вітчизняну промисловість, що набагато вигідніше й ефективніше для економіки країни", - підкреслив гендиректор компанії.
Згідно з наведеними у прес-релізі прогнозами, покупка корейського рухомого складу буде коштувати близько 1 млрд. дол. При цьому потенційними позичальниками можуть виступити азіатські банки, з якими уряд останнім часом налагоджує співробітництво.
"В Україні сучасні дизель-поїзди випускає "Луганськтепловоз", тому причини покупки їх у Hyundai для мене незрозумілі", - цитується в прес-релізі директор Центру економічного та політичного аналізу Олександра Кави.
Згідно з повідомленням "Луганськтепловозу", аналітики стверджують, що покупка електроскладів корейського виробництва виллється для "Укрзалізниці" у додаткові витрати.
"До того ж, електропоїзди компанії Hyundai не мають дозвільної документації для використання в Україні", - підкреслюється в прес-релізі.
Угоду про закупівлю 10 міжрегіональних електропоїздів і 4 дизель-поїздів у Hyundai було підписано між сторонами 16 липня в ході візиту до Південної Кореї прем'єр-міністра Юлії Тимошенко.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"