Криза сприятиме підвищенню якості автосервісу
На тлі скорочення продажів автомобілів більшість дилерів змушена буде концентруватися на сфері послуг, що позитивно вплине на рівень автосервісу.
Про це заявив директор із стратегічного і корпоративного розвитку концерну "НІКО" Максим Рабинович, пише видання "Дзеркало тижня".
За його словами, навіть у великих дилерських мережах, які від початку створюються з урахуванням інтересів споживачів, були певні недоліки в сервісних центрах, оскільки основний акцент робився на продажі.
"Охолодження ринку мало настати, інакше через рік ми теоретично втратили б усіх покупців. Адже люди вже знемагали від недостатнього рівня сервісу в автомобільній галузі. Коли все продається і потрібен не менеджер з продажу, а просто касир, який виписує рахунки й приймає гроші, - це ненормальна ситуація", - відзначив він.
Сьогодні, в умовах вкрай низького купівельного попиту і жорсткої конкуренції, втриматися на плаву, орієнтуючись на продажі, - неможливо, переконаний Рабинович.
"Якщо раніше дилер у середньому заробляв до 10% на продажу автомобілів, то в останні роки його заробіток знизився до 6-8%. Нині ж нормальна націнка - 3-4%. Із цим практично неможливо вижити, з огляду також на те, що багато дилерів узяли кредит на розвиток", - відзначив він.
Водночас, кризова ситуація в галузі, на його думку, має і свої плюси. Зокрема, тепер дилери почали активно працювати над сферою послуг і автомобілісти зможуть скористатися значно кращим рівнем сервісу, ніж у докризові часи.
"Вважаю, що криза багатьох приведе до тями, і люди вже не думатимуть, що для продажу достатньо товар розмитнити, завезти й кинути на полиці, а там усе розметуть", - підкреслив він.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"