Російський літак мав успіх на "Ле Бурже" завдяки європейській збірці?
Причиною феноменального успіху російського літака Sukhoi Superjet-100 на авіасалоні Le Bourget-2009, під час якого були підписані контракти на постачання 123 машин, є той факт, що літак на 80% - європейський.
Про це заявили експерти Центру досліджень армії, конверсії і роззброєння Валентин Бадрак і Сергій Згурець у статті для тижневика "Дзеркало тижня".
"Машина на 80% європейська. Тільки французька участь у ній складає майже в 1,5 рази більше російської - 33% (включаючи двигун від Snecma і авіоніку від Thales). А ті ж італійці в особі Finmeccanika's Alenia Aeronavtika володіють 51-процентним пакетом Superjet International", - констатували експерти.
При цьому, на думку Бадрака і Згурця, Sukhoi Superjet-100 спроектований виключно для використання в Європі, оскільки його технічні особливості роблять можливою посадку виключно на якісні аеродроми.
"З технічної точки зору новий повітряний красень має двигуни на висоті півметра від поверхні землі, що робить його використання на неєвропейських аеродромах далеко не безпечним. Що стосується російської глибинки, то і самі випробувачі погоджуються: не для таких струсів створюється повітряна машина", - відзначили експерти.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"