Продавцям порадили повернутися до продажів
За останні роки динаміка розвитку ринку була така, що продавці перетворилися на приймачів замовлень: клієнти самі постійно дзвонили і замовляли.
Тому основна вимога до продавців сьогодні - це повернутися до продажу.
Таку думку висловив фахівець в області побудови ефективних продажів на ринку В2В Максим Голубєв у коментарі агентству "ЛІГАБізнесІнформ".
За його словами, на сьогодні кросс-продажі / повторні продажі - це лише частина роботи менеджера. Потрібно згадати про головну частину - залучення нових клієнтів.
"Причому це залучення повинно базуватися не на маркетинговому впливі (рекламі), хоча цим нехтувати теж не варто, а на активних дзвінках менеджерів новим потенційним клієнтам. І це теж має бути системно", - відзначив експерт.
Голубєв підкреслив, що тільки системні продажі дозволяють "клонувати" бізнес в інших містах, збільшувати обороти.
"Тільки система дозволяє швидко виправляти помилки в якості. Тільки система дозволяє швидко вносити коректування і розвиватися", - упевнений він.
При цьому, за словами експерта, не так уже й важливо, який інструмент використовується для управління системою продажів.
"Хтось для управління системою продажів використовує таблиці Excel (аналог ручного управління системою), ми використовуємо повністю автоматизовану CRM систему з управління продажами. Але система повинна бути в будь-якому випадку. Без системи сьогодні говорити про розвиток продажу, я думаю, не доводиться", - додав він.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"