Тарута передумав іти до Гдині

Понеділок, 18 травня 2009, 10:34

"Індустріальний союз Донбасу" (ІСД), підконтрольний Сергію Таруті, відмовився від претензій на судноверф у Гдині.

Корпорація, яка раніше вважалася одним з головних кандидатів на приватизацію польського заводу, навіть не взяла участь у відповідних торгах, пише газета "Дело".

У підсумку переможцем приватизаційного конкурсу стала нідерландська компанія United International Trust.

Про її засновників і діяльність нічого не відомо ні керівництву купленої судноверфі, ні представникам польської профспілки "Солідарність".

Реклама:

Тим не менш, голландці запропонували за підприємство в Гдині найбільшу ціну - 288 мільйонів злотих (64 мільйони євро).

Віце-президент "ІСД" Олександр Пилипенко припустив, що маловідома компанія може представляти інтереси третьої сторони.

"Якщо у Гдиньскої судноверфі з'явився реальний власник, нам це тільки на руку. Він може стати нашим клієнтом, який буде купувати судовой лист", - сказав він.

Аналітик інвесткомпанії "Драгон Капітал" Сергій Гайда уточнив, що в даному випадку може використовуватися продукція виробництва Алчевського меткомбінату.

Експерти припускають, що відмовитися від участі в приватизаційному конкурсі "ІСД" змусили труднощі фінансового характеру.

"Одна з головних причин відмови корпорації від покупки Гдиньскої судноверфі в тому, що основне завдання групи зараз полягає в обслуговуванні та погашення своїх фінансових зобов'язань", - вважає Сергій Гайда.

На початок цього року боргові зобов'язання "ІСД" становили близько 3 мільярдів доларів.

У свою чергу Олександр Пилипенко пояснює, що корпорація не брала участь в торгах, оскільки вона досі не вирішила питання зі своїм іншим активом у Польщі - судноверф'ю у Гданську: "ІСД" ніяк не може узгодити з Єврокомісією план реструктуризації цього заводу.

Зараз керівний орган ЄС розглядає черговий варіант документа, поданий на початку травня.

Як відомо, раніше "ІСД" сам вів переговори з урядом Польщі щодо придбання Гдиньскої судноверфі.

Корпорація навіть розробила попередній план реструктуризації цього підприємства, що є однією з умов приватизації.

Судноверф в Гдині спеціалізується на будівництві великих кораблів водотоннажністю близько 100 тисяч тонн, 200-тонних судів, а також контейнеровозів. На даний момент на підприємстві працює близько 9 тисяч робітників.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: