Обсяги продажів автомобілів в Україні пішли на стабілізацію
Міжнародний автомобільний холдинг "Атлант-М" прогнозує, що найближчими місяцями обсяги продажів автомобілів в Україні стабілізуються на досить низькому рівні.
Про це йдеться у прес-реліз компанії.
"Ми припускаємо, що в найближчі місяці обсяги продажів стабілізуються на досить низькому рівні. Разом з тим, можливі сильні коливання по марках у зв'язку з великими складами в ряду імпортерів. В міру поліпшення ситуації в економіці і банківській системі почнеться поступовий ріст ринку", - цитує вона директора департаменту стратегічного розвитку холдингу Олексія Терещенко.
Автомобільний ринок України є під впливом ряду негативних економічних факторів: падіння реального виробництва, зниження доходів, девальвація гривні до долара, ріст імпортних пошлин і акцизів, стиск кредитного ринку. У результаті ринок нових іномарок в Україні за підсумками І кварталу 2009 року скоротився в 3,3 рази порівняно з минулим роком.
Та на даний час є ознаки того, що період обвального падіння в цілому призупинився: виробництво в Україні стабілізувалося на рівні в середньому 70% до минулого року, криза перейшла з гострої стадії в хронічну (рецесія), доходи населення в доларовому вираженні після сильного падіння стабілізувалися, говориться у повідомленні.
"Виходячи з оптимістичних прогнозів, позитивні зміни можливі, швидше за все, у ІV кварталі 2009 року, у випадку припинення дії надбавки до мита, а також унаслідок проведення передвиборної кампанії. Разом з тим, за підсумками 2009 року, ринок нових іномарок може скоротитися приблизно на 60% і складе близько 200 тисяч автомобілів", - заявляє Олексій Терещенко.
На сформовані ринкові умови холдинг "Атлант-М" наприкінці минулого року відреагував згортанням інвестиційних проектів, скороченням складів і чищенням марочного портфеля. Завдяки оперативному реагуванню в сформованих умовах, вдалося зберегти 91% персоналу, 85% фонду оплати праці, а також у термін погасити облігаційний займ за пред'явленими до оферту облігаціям і виплатити купонний доход на загальну суму 51,5 мільйонів гривень.
У нових умовах "Атлант-М" сконцентрувався на сервісному обслуговуванні автомобілів і зміцненні взаємин із клієнтами. У холдингу вже запущена система інформування клієнтів про процес обслуговування автомобіля на сервісі автоцентра і його готовності до видачі в режимі реального часу. Система, яка не має аналогів в Україні, вже працює в автоцентрі "Атлант-М Лепсе" (Київ). У автоцентрі "Атлант-М Дніпровська набережна" (Київ) завершується старт-ап унікальної CRM-програми, що дозволить враховувати індивідуальні переваги клієнтів і пропонувати найбільш вигідні умови обслуговування і придбання автомобіля.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"