Коломойський і Боголюбов сконцентрували понад 10% Ferrexpo

П'ятниця, 20 березня 2009, 21:35

Геннадій Боголюбов та Ігор Коломойський збільшили свої частки в гірничорудній компанії Ferrexpo і об'єднавши свої пакети, сконцентрували понад 10% акцій компанії.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

Як йдеться в повідомленні Ferrexpo на Лондонській фондовій біржі в п'ятницю, Боголюбов через компанію Fayver Properties Inc. наростив свою частку в гірничорудній компанії з 3,0029% до 3,1754%, збільшивши свій пакет акцій з 17,675 762 мільйонів до 18,691 205 мільйонів.

Коломойський, в свою чергу, зберіг свій пакет акцій Ferrexpo через Ralkon Commercial Limited розміром 40,551 мільйонів акцій, що відповідає сьогодні частці в 6,8892%.

Згідно із оприлюдненим документом, Ralkon Commercial Limited і Fayver Properties Inc. 18 березня підписали угоди про спільне використання своїх прав голосування по акціях Ferrexpo.

Раніше повідомлялося, що Коломойський в кінці вересня минулого року додатково придбав 20, 551 мільйонів акцій Ferrexpo, після чого його частка досягла 6,8857%.

Потім в кінці лютого цього року Боголюбов слідом за своїм партнером по "Приватбанку" став акціонером Ferrexpo, купивши 3,0029% її акцій.

Одночасно 6 жовтня 2008 року Ferrexpo повідомила про продаж мажоритарним власником компанії, народним депутатом України Костянтином Жеваго 20,79% акцій компанії в рамках виконання раніше укладеної ним кредитної угоди з банком JPMorgan під заставу його пакету акцій.

В результаті частка Жеваго скоротилася до 51%, а власником 20,79%, а потім і 25% -1 акція стала компанія RPG Industries SE ("RPGI"), якій належить 63,8% акцій найбільшої в Центральній Європі вугільної компанії New World Resources NV (NWR, Нідерланди).

"ПриватБанк" засновано 1992 року і є найбільшим в Україні за розміром активів (80,165 млрд. грн. на 1 січня 2009 року). За даними банку, до 1 січня 2009 року Ігор Коломойський володів 49,02% його акцій, Геннадій Боголюбов - 48,86%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: