UMC і Life:) обмінялися спам-атаками на абонентів

Вівторок, 17 березня 2009, 11:18
Оператори мобільного зв'язку ЗАТ "Український мобільний зв'язок" (ТМ "МТС-Україна") і ТОВ "Астеліт" (ТМ Life:) минулого тижня вдалися до SMS-атак на абонентів один одного.

У середу 11 березня велику кількість абонентів "Астеліту" отримали повідомлення наступного змісту: "Якісний зв'язок по всій Україні та посекундна тарифікація без будь-яких штрафів за несвоєчасне поповнення! Це МТС!" і "Принесіть до магазину МТС карту свого оператора та отримайте знижку на два стартових пакета МТС і подарунок".

Наступного дня абонентам УМЗ було розіслано повідомлення від "Астеліту": "Відмовтеся від плати за з'єднання! Принесіть SIM-карту до магазину Life:), і отримаєте нову безкоштовно. Дзвоніть за 0 копійок, поповнюйте на 35 грн, отримуйте 70 грн", повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

Як повідомив журналістам на зустрічі в Києві у понеділок директор з маркетингу УМЗ Василь Лацаніч, компанії дійсно довелося вдатися до масової розсилки SMS-повідомлень абонентам "Астеліту", що стало відповіддю на неетичну рекламну кампанію, а також діючу акцію, спрямовану на переманювання абонентів.

"Ми вирішили, що потрібно привернути до цього увагу, щоб припинити подібну практику, навіть удавшись до крайніх заходів", - відзначив він.

У той же час, Лацаніч назвав відповідну SMS-розсилку "Астеліту" більш масштабною. За його словами повідомлення отримали близько 1 мільйона абонентів УМЗ.

"Кількість наших абонентів, які отримали розсилку" Астеліту ", в рази більше кількості абонентів" Астеліту ", що одержали повідомлення МТС", - додав він, зазначивши, що після розмови між керівництвом компаній УМЗ припинила розсилку, а "Астеліт" продовжував її до кінця дня четверга, 12 березня.

Директор з маркетингу УМЗ не виключив можливості звернення компанії із скаргою проти неконкурентних дій "Астеліту" в Антимонопольний комітет, Комісію із захисту прав споживачів або Національну комісію регулювання зв'язку.

В "Астеліті" наводять декілька іншу інформацію. Не згадуючи про рекламної компанії, директор з маркетингу оператора Озджан Ерміш повідомив, що спам-розсилка "Астеліту" була відповіддю на атаку, організовану УМЗ.

Він також навів й інші цифри щодо кількості повідомлень. Так, за його словами, розсилку від УМЗ отримало близько 1 мільйона абонентів "Астеліту", тоді як у відповідь було розіслано всього 180 тис. повідомлень.

"За останні півроку УМЗ двічі розсилав рекламні пропозиції нашим абонентам ... кожні три місяці вони намагаються це робити", - додав Ерміш.

Лацаніч, у свою чергу, спростував подібні звинувачення в попередніх спробах організації розсилок.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!