Мільярди Вінського переведуть у держбанки
Рахунки всіх підприємств, що входять до структури Міністерства транспорту та зв'язку, будуть переведені в два державних банки - "Ощадбанк" і "Укрексімбанк".
Йдеться про 50 мільярди гривень, пише видання "Дело".
Як повідомив міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський, переклад рахунків повинен початися до кінця березня. Таке доручення дала прем'єр-міністр Тимошенко.
Зараз обслуговуванням компаній, підвідомчих Мінтрансу, займається більше 30 комерційних банків. Експерти впевнені, що для деяких з них рішення влади спровокує серйозні проблеми.
"Юлія Тимошенко дала окреме доручення Мінтрансу, згідно з яким з квітня відомство і його підприємства будуть обслуговуватися в казенних банках для більшої прозорості фінансових потоків", - підтвердила заступник міністра транспорту і зв'язку Катерина Фоменко.
За її оцінками, понад 50 мільярдів гривень, які обертаються в системі Мінтрансу, перейдуть в державний фінансовий сектор.
За словами джерела в Кабміні, рішення Тимошенко обгрунтовано конфліктом з діючим головою Мінтрансзв'язку. Як раніше повідомлялося, Йосип Вінський планував створити спеціальний банк для обслуговування підприємств відомства. Прем'єр-міністр ідею зі спеціальним транспортним банком відхилила, доручивши керівництву міністерства впорядкувати фінансові потоки.
Член профільного комітету Верховної Ради Микола Ковзель підтримує Кабмін: "Не в компетенції Мінтрансу займатися банківською справою".
Фоменко уточнює, що зараз найбільші підприємства галузі обслуговуються в 30 українських комерційних банках.
"Їм (підприємствам) поставлена задача закривати зарплатні, депозитні та кредитні рахунки та відкривати нові в "Ощадбанку" та "Укрексімбанку", - говорить заступник міністра.
Василь Горбаль, народний депутат і почесний президент "Укргазбанку", серед клієнтів якого аеропорт "Бориспіль", додає, що переведення будь-якого клієнта повинне обов'язково обговорюватися з фінустановою, в якій він обслуговується.
До того ж він упевнений, що державні банки просто не в змозі забезпечити всі потреби таких великих клієнтів, як порти і залізниця.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"