Бізнес "вибивання" боргів стає неконтрольованим

П'ятниця, 16 січня 2009, 12:15
 

Стрімке зростання кількості боржників в Україні, прогнози експертів про проблеми "неповернень" в 2009 році створили інтерес до колекторського бізнесу сумнівних підприємців.

Так вважає генеральний директор колекторської компанії "ІКСПОІНТ" Роман Кривошеєв.

За його словами, сьогодні практично будь-хто може назвати себе колектором і пропонувати послуги з вибивання боргів.

"Саме з "вибивання", тому що у більшості бажаючих розпочати колекторських бізнес, як правило, немає ні знань, ні досвіду, ні філософії ведення справи. А це, на жаль, кидає тінь недовіри на роботу професійних колекторів", - упевнений Кривошеєв.

Він також відзначив, що зараз масово створюються стихійні кол-центри для телефоннування боржникам. Туди набирають студентів, звільнених менеджерів або пенсіонерів, і як правило, без досвіду роботи.

Здешевлення досягається за рахунок розширення кол-центру. Ніж далі від великих міст, тим менше платять "фахівцям".

"У колекторські компанії намагаються перепрофілюватися та охоронні структури. У таких працівників, як правило, слабка стресостійкість, яка проявляється у вигляді грубощів вже на другій хвилині телефонної розмови" - упевнений він.

За його словами, якщо до боржника телефонують після 22.00 або до 7.00 "нібито колектори", варто поцікавитися яку компанію вони представляють і від імені якого клієнта дзвонять.

"Якщо не зможуть відповісти, розмову не варто продовжувати. Психологічний тиск, погрози також свідчать про непрофесіоналізм телефонуючих. Попередьте, що наступного разу Ви запишите розмову на диктофон", - радить керівник "ІКСПОНТ".

Він також рекомендує повідомити ретівого колектора в письмовому вигляді про те, що його дії є незаконними.

Якщо ж колектор починає загрожувати, варто звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!