Криза вдарить по новорічних корпоративах
Компанії істотно звужують списки своїх партнерів і клієнтів, яким вони презентують корпоративні подарунки на новий рік.
Українські компанії активно переглядають бюджети на новорічні корпоративні подарунки своїм клієнтам і партнерам, пише "Дело".
Вже зараз об`єми замовлень компаній з виробництва сувенірної продукції скоротилися на 50% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
"В нашій компанії об`єми замовлень подарункових наборів значно зменшилися. А ті клієнти, які не відмовлялися, переглянули свої бюджети у бік зменшення. Економлять на якості поліграфії, об`ємах тиражу, складності виготовлення сувенірної продукції", - розповідає Єгор Пекуровський, управляючий партнер компанії United Benefits Group.
Якщо хто і одержить подарунок під ялиночку, то це VIP-клієнти. На них компанії економити не збираються.
За словами Олени Нейман, директора компанії VIP Crystal, кількість замовлень у них не зменшилася.
"Чим ближче Новий рік, тим більше замовлень. Ми вимушені працювати по 24 години на добу. Цього року компанії замовляють безліч стел з гравіюванням, логотипом із золота. Наприклад, готель "Опера" цього року замовив стели вартістю від 2 тисяч гривень за штуку", - розповідає Нейман.
У VIP Crystal вже розмістили свої замовлення компанія Coca-Cola (машинки з новорічної реклами) і "Богдан" (автобуси в мініатюрі).
"Одна відома компанія замовила кришталеву труну в людський зріст. Ми його не прийняли, оскільки виріб вийшов би дуже важкий", - сміється Нейман.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"