"Укрзалізниця" ввела бронювання квитків через Інтернет
Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" ввела довідкове обслуговування й бронювання квитків через Інтернет з наступним їхнім оформленням у касах з 22 грудня.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби "Укрзалізниці", повідомляє агентство "Українські новини".
Для цього потрібно зайти на офіційний сайт "Укрзалізниці" (www.uz.gov.ua), у розділ "Для пасажирів", де можна отримати довідкову інформацію про наявність вільних місць у поїздах, вартості проїздів й оформити бронювання місця.
Забронювати місця на потяг можна за 45 доби до його відправлення.
Оплата бронювання проїзного документа здійснюється карткою Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП) або міжнародною карткою (VISA, MasterCard, VISA Electron, Maestro).
Після бронювання пасажир отримує унікальний код, який можна роздрукувати на звичайному папері або записати його.
Після пред'явлення коду можна викупити заброньовані проїзні документи у квитковій касі протягом 2 діб після здійснення бронювання.
Крім того, у січні 2009 року "Укрзалізниця" має намір увести послугу оплати квитків через Інтернет з відкладеною печаткою.
За словами представника прес-служби "Укрзалізниці" на цей момент вирішуються технічні питання з впровадження даних послуг.
Зокрема, розглядається можливість самостійної печатки проїзного документа або після пред'явлення спеціального коду розпечатання квитка в касі.
У липні-грудні 2009 року "Укрзалізниця" планує здійснювати оформлення квитків за допомогою спеціальних автоматів самообслуговування й можливість оплати й оформлення квитків в електронному вигляді.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" почала поетапне запровадження продажу електронних залізничних проїзних документів через Інтернет в 2007 році.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"