В Україні різко падають продажі автомобілів
Обсяги продажів автомобілів в Україні в листопаді знизилися на рекордні 35%.
Минулого місяця українці купили близько 38 тисяч автомобілів проти 58 тисяч у жовтні, пише видання "Дело".
Якщо в жовтні зростання авто продаж в 14% було пов'язане з тим, що вкладники масово знімали кошти з депозитів і намагалися вкласти їх у покупку ліквідних товарів, то вже в листопаді люди відчули на собі всю глибину кризи і вирішили заощаджувати.
Продажі листопаду "Хонда Україна" знизилися за місяць більш ніж втричі.
"У цьому місяці ми продали 505 автомобілів проти 1613 у жовтні", - розповідає бренд-менеджер "Хонда Україна" Віктор Должанський.
Помітно знизилися показники й у компанії "Ніссан Мотор Україна". "У жовтні ми продали 1,7 тисячі авто. У листопаді - лише 800", - розповідає гендиректор компанії Андрій Нестеренко.
Приблизно такі ж показники й у компанії "АВТ Баварія", офіційного імпортера BMW, Mini, Alpina і дилера Rolls-Royce в Україні. "Продажі листопада знизилися удвічі в порівнянні з жовтнем", - запевняє генеральний директор "АВТ Баварія" Олександр Тимофеєв.
В "Віннер Україна", що представляє такі бренды, як Ford, Jaguar, Land Rover, Volvo і Porsche, продажі знизилися в 1,5 рази.
За даними учасників ринку, обсяг продажів іномарок в Україні в жовтні-листопаді скоротився на 70%. У той же час вітчизняні автовиробники відмовляються коментувати результати своїх продажів.
"Ми робимо все, щоб виробництво зростало", - завіряють в "Украв то", однак про результати роботи в листопаді повідомляти відмовляються.
Основною причиною зниження продажів авто в Україні залишається заморожування кредитування. Банки, що готові кредитувати покупку автомобіля, можна порахувати по пальцях. За даними компанії "Простобанк Консалтинг", таких не більше шести.
До того ж їхні кредитні портфелі обмежені за обсягом, а процентні ставки, що пропонуються, може собі дозволити далеко не кожний споживач. Так, у деяких фінустановах вони вже перевалили за 30% річних.
Прогнози автотрейдерів на грудень досить стримані. Деякі компанії говорять про те, що обсяг продажів повинен бути не нижче, ніж у листопаді. Пояснюється їхній оптимізм тим, що все-таки грудень - це період передноворічних свят, а виходить, і подарунків.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"