Мінеральна вода також під тиском кризи
Фінансова криза може призвести до істотного скорочення в Україні кількості виробників напоїв.
Так вважає директор з розвитку бізнесу і маркетингу найбільшої компанії на ринку бутильованої води IDS Group Наталія Матусевіч.
"Уповільнення темпів зростання ринку призведе до загострення конкуренції в галузі, дрібним виробникам буде досить складно конкурувати з великими гравцями. Таким чином, ми очікуємо істотного зменшення числа виробників напоїв", - сказала вона агентству "Інтерфакс-Україна" у вівторок.
На її думку, основний вплив фінансової кризи на галузь полягає в зниженні купівельної активності, а також в обмежених можливостях роботи з позиковими коштами.
Говорячи про прийняті компанією заходи для мінімізації впливу фінансової кризи на її діяльність, Матусевіч повідомила, що IDS Group, насамперед, має намір значно поліпшити якість операцій і мінімізувати витрати, що, в остаточному підсумку, визволить грошові кошти.
"Основні заплановані інвестиційні проекти компанія відкладати поки не має наміру. Деякі дрібні проекти можуть бути перенесені на середину 2009 року", - сказала вона.
"Ми не очікуємо істотного падіння попиту на нашу продукцію, тому плануємо розвивати стратегічні напрямки і надалі", - додала директор з розвитку бізнесу і маркетингу.
Холдинг IDS Group створений наприкінці 2004 року в результаті об'єднання Миргородського заводу мінеральних вод, Моршинського заводу мінеральних вод "Оскар", ЗАТ "Індустріальні і дистрибуціонні системи" ("ІДС") і ВАТ "Нова".
До портфелю IDS Group входять ТМ "Миргородська", "Моршинська", "Трускавецька Аква-еко", "Трускавецька кришталева", "Старий Миргород". Компанія є також ексклюзивним імпортером грузинського "Боржомі" в Україні.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"