Суднобудівникам теж потрібна державна допомога
Суднобудівним підприємствам України в умовах фінансової кризи буде важко вирішувати проблеми з фінансуванням будівництва іноземних замовлень без державних гарантій під зовнішні запозичення.
Про це заявив генеральний директор ВАТ "Херсонський суднобудівний завод" (ХСЗ) Василь Федін у четвер в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна", коментуючи на прохання агентства ситуацію з фінансуванням підприємства в нових умовах на світових фінансових ринках.
"Сьогодні, коли, західні банки не довіряють українським, украй необхідно, щоб держава надала підтримку суднобудівникам і надала державні гарантії" - сказав директор.
"Серйозних проблем з фінансування в нас поки не виникало: нових контрактів у жовтні ми не укладали, а банки, в яких у нас були відкриті кредитні лінії за контрактами, не припинили фінансування. Однак, після укладання нових контрактів можуть виникнути проблеми", - відзначив Федін.
"Зрозуміло, що зростання замовлень на будівництво судів закінчилося, і фінансова криза, що вибухнула, тільки прискорила цей процес. Починається спад, і до цього потрібно бути готовими" - констатував він.
Разом з тим, за словами Федіна, сьогодні в ХСЗ немає проблем з новими замовленнями : "Є нові пропозиції й від голландських і від норвезьких фірм, і не тільки від них. Але через світові тенденції, вони пропонують контракти із зниженням ціни на замовлення. Тому, ми поки думаємо", - уточнив він.
Відповідаючи на питання, гендиректор повідомив, що переходити на скорочений робочий тиждень підприємство не буде, й скорочувати персонал у зв'язку з кризою ХСЗ не планує.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"