КМДА заступилася за транспортників
Начальник Головного управління КМДА з питань реклами Юрій Фрейдінов вважає далекими від реалій розмови про можливості покриття витрат столичного комунального транспорту за рахунок доходів від реклами.
Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.
"Дійсно, є така стаття в прибутку транспортних підприємств, однак вона складає тільки 0,5 - 1,5 % надходжень від усіх видів діяльності. І це при тому, що транспортники не здійснюють відрахувань до міського бюджету з доходів від розміщення реклами. Для того, щоб доходи від реклами покривали видатки комунального транспорту, вартість реклами на транспорті повинна бути вище в 950 разів, що, неможливо", - відзначив Юрій Фрейдінов.
Він також спростував заяви про те, що вартість розміщення реклами на транспорті в Києві нижче, ніж, скажемо, у Харкові, пише агентство "Інтерфакс Україна".
"Наприклад, вартість брендування центральної столичної станції метро "Майдан Незалежності" коштує розповсюджувачам 132 тис. грн. на місяць, а станцій з меншим пасажиропотіком - близько 75 тис. грн. на місяць, тоді як у Харкові брендування будь-якої станції коштує розповсюджувачам реклами 40 тис. грн. на місяць" - відзначив Фрейдінов.
За його словами, заклики деяких депутатів щодо підняття тарифів на рекламу в транспорті спрямовані на те, щоб руками київської влади розчистити поле для власного рекламного проекту на транспорті.
Фрейдінов відзначив, що київська влада не піде на пагубні для підприємців кроки і не буде робити різких рухів усупереч законам економіки.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"