Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

"Приват" зайнявся мережевим маркетингом

Понеділок, 6 жовтня 2008, 11:07

Найбільший в Україні комерційний банк "Приватбанк" впровадив систему мережевого маркетингу.

Тепер будь-який клієнт банку може продавати його продукти за винагороду, повідомляє видання "Дело".

Установа пропонує своїм клієнтам заробити на продажі фінансових продуктів. Зовнішнім агентом "Приватбанку" може стати будь-який клієнт, що має його кредитну картку. Він може пропонувати всі послуги, які надає банк, і отримувати за це гроші.

Ця система називається мережевим маркетингом. Її часто використовують косметичні компанії. Найвідомішим прикладом бізнесу такого формату є "Гербалайф".

Реклама:

За залучення нових клієнтів "Приват" обіцяє своїм агентам бонус, що автоматично перераховується на картку. Залежно від проданого продукту змінюється й сума винагороди.

Так, за залучення клієнта, що відкриває кредитну картку "Приватбанку", заплатять тільки 16 гривень. За оформлення кредиту на авто можна буде отримати 1%, за іпотечний кредит - 0,76% від його суми.

У прес-службі фінансової установи повідомили, що програма "Зовнішній агент" впроваджується без масштабної рекламної кампанії. Незважаючи на це, бажаючих стати позаштатними співробітниками "Привату" знайшлося чимало.

"Клієнти в такій програмі зацікавлені, оскільки займатися нею можна без шкоди для робочого часу", - стверджують представники "Привату".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: