"Приват" зайнявся мережевим маркетингом
Найбільший в Україні комерційний банк "Приватбанк" впровадив систему мережевого маркетингу.
Тепер будь-який клієнт банку може продавати його продукти за винагороду, повідомляє видання "Дело".
Установа пропонує своїм клієнтам заробити на продажі фінансових продуктів. Зовнішнім агентом "Приватбанку" може стати будь-який клієнт, що має його кредитну картку. Він може пропонувати всі послуги, які надає банк, і отримувати за це гроші.
Ця система називається мережевим маркетингом. Її часто використовують косметичні компанії. Найвідомішим прикладом бізнесу такого формату є "Гербалайф".
За залучення нових клієнтів "Приват" обіцяє своїм агентам бонус, що автоматично перераховується на картку. Залежно від проданого продукту змінюється й сума винагороди.
Так, за залучення клієнта, що відкриває кредитну картку "Приватбанку", заплатять тільки 16 гривень. За оформлення кредиту на авто можна буде отримати 1%, за іпотечний кредит - 0,76% від його суми.
У прес-службі фінансової установи повідомили, що програма "Зовнішній агент" впроваджується без масштабної рекламної кампанії. Незважаючи на це, бажаючих стати позаштатними співробітниками "Привату" знайшлося чимало.
"Клієнти в такій програмі зацікавлені, оскільки займатися нею можна без шкоди для робочого часу", - стверджують представники "Привату".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"