Економічна криза дійшла до ЗМІ

Середа, 15 жовтня 2008, 16:30
 

Фінансово-інвестиційна криза в Україні здатна значно змінити ситуацію на ринку друкованих ЗМІ.

Так вважає співвласник і директор видавничого будинку ITC Publishing Сергій Арабаджі.

"Сьогодні на ринку багато гравців, їхня частка чітко не визначена, їхня кількість заплутує рекламодавців. Викликаний кризою дефіцит коштів на розвиток викине з ринку багатьох учасників", - сказав він агентству "Інтерфакс Україна".

На думку Арабаджі, так ситуація обмежує амбіції щодо подальшого розвитку практично всіх українських видавництв.

Реклама:

"Я зараз не зважився б виводити на ринок новий друкований продукт. Впевнений, інші учасники теж", - відзначив він.

Досить високі витрати на утримання друкованої преси, як сказав агентству основний акціонер і керівник ВАТ "КП Медіа" (видавничий холдинг KP Media, Київ) Джед Санден, підштовхують розвиток new media, Інтернет-ЗМІ.

"Доходи від інтернет-реклами на сьогоднішній день досить високі в порівнянні з відносно низькими витратами на запуск подібних проектів", - стверджує він.

На думку Сандена, інвестування у видавничий бізнес у поточній ситуації вимагає орієнтування на учасників-лідерів у своїх сегментах.

"Утриматися на плаву зможуть тільки лідери. Дуже ризиковано зараз вкладати гроші в гравців другого ешелону", - вважає керівник KP Media.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: