Ахметов запускає новий IT-бренд
Група компаній "Фарлеп-Оптіма", що входить до телекомунікаційного напрямку групи "SCM" бізнесмена Ріната Ахметова, виводить на ринок новий бренд "VEGA", який об'єднає всі компанії "Фарлеп-Оптіма".
Про це в ході прес-конференції повідомив генеральний директор компанії "Фарлеп-Інвест" Юрій Чайков, інформує Ліга.
Чайков відзначив, що "VEGA" стане єдиним "парасольковим" брендом, під яким будуть надавати послуги всі компанії, що входять до складу телекомунікаційної групи "Фарлеп-Оптіма" - "Фарлеп", "Оптіма-телеком", "ЦСФ".
За його словами, телекомунікаційна група "VEGA" має повний набір ліцензій на надання послуг фіксованого зв'язку всією територією України, зокрема, місцевої, міжміської і міжнародної телефонії, а також має право здавати в оренду канали зв'язку.
У плани "VEGA" входить розширення присутності в областях України з 17 до 25, а також збільшення покриття міст із 49 до 60 до кінця 2009 року.
"У нашому розпорядженні знаходяться 700 тис. ліній телефонії, близько 100 тис. портів широкосмугового доступу, ми можемо надавати послуги близько 6 млн. домогосподарств. Ми маємо намір стати найбільшим мультисервісним оператором в Україні, що надає послуги за принципом "усе з одних рук", - відзначив Чайков.
За його словами, основний акцент у планах розвитку "VEGA" буде зроблений на надання комплексу послуг фіксованого зв'язку "Triple Play", що включає голосовий зв'язок, Інтернет і телебачення. Рівень якості послуг зв'язки буде забезпечений завдяки будівництву оптоволоконних мереж до кожного будинку (FTTB). Архітектура мереж FTTB дозволить завести в кожну квартиру канал із пропускною здатністю до 10 Гбіт у секунду.
Між містами буде побудована MPLS-мережа, що забезпечує пріоритезацію передач даних залежно від їх типів (голос, відео, дані, Інтернет-трафік) у реальному часі. До кінця 2008 року "VEGA" освоїть 270 млн.грн. на заявлені цілі.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"