Продаж ноутбуків в Україні збільшився майже вдвічі
У 2007 році ринок ноутбуків в Україні продемонстрував зростання, як у кількісному, так і в грошовому вираженні.
Про це повідомляє прес-служба холдингу Aventures Group.
Так, за підсумками минулого року, українці придбали близько 515 000 ноутбуків (2006 р. - 275 000 пристроїв), витративши при цьому 432, 6 млн дол. (2006 р. - 242,0 млн дол.).
Порівняно з показниками минулого року спостерігається деяке відставання темпів зростання ринку в грошовому виразі (78,7%) від кількісного (87,2%). Це пояснюється зниженням середньої собівартості пристроїв.
Так, у 2006 р. по відношенню до 2005 р. зниження середньої собівартості становило 20% - зі 1100 дол. до 880 дол. У 2007 р. середня собівартість сягнула 840 дол., її зниження - 4,5%.
"Таким чином, середня собівартість продовжила знижуватися, проте скромнішими темпами", - відзначив керівник департаменту маркетингових досліджень холдингу Aventures Group Сергій Дорофеєв.
Лідерами продажів є ноутбуки Acer, Asus і Samsung, виробники яких збільшили в 2007 р. свою присутність (сукупно) на ринку України до 73% з 58% у 2006 р. У 2007 р. динаміка зростання частки цих вендорів у співвідношенні з показниками 2006 р. була такою: Acer - з 21% (2006 р.) до 28% (2007 р.), Asus - з 25% до 26%, Samsung - з 12% до 19%. Частки інших гравців розподілилися таким чином: Toshiba - 8% (2006 р. - 11%), Dell - 6% (2006 р. - 7%), Hewlett Packard - 4% (2006 р. - 6%).
Збільшився попит покупців на ультракомпактні й іміджеві пристрої з діагоналлю екрану менше 14", їх частка зросла з 4% у 2006 р. до 7% у 2007 р. Також збільшилася частка ноутбуків із діагоналлю екрана 14", сягнувши 18% продажів (2006 р. - 12%) і частка ноутбуків із діагоналлю екрана 17" і більше - 6% (2006 р. - 2%). Найзатребуванішими, незважаючи на скорочення частки, як і раніше були пристрої з діагоналлю 15" - 69% (2006 р. - 82%).
За підсумками 2007 р., лідерами продажів сталі пристрою на базі процесорів компанії Intel - 78% ринку (2006 р. - 90%). Відповідно, частка ноутбуків на базі процесорів компанії AMD, у порівнянні з аналогічним періодом 2006 р., збільшилася до 22% (2006 р. - 10%).
Холдинг Aventures Group працює на українському ринку ІКТ із 1994 р. Зараз у холдинг входить група роздрібних компаній (Unitrade, City.com, melofon, Cамобит, Service Master, B.zone), напрям дистрибуції AV Distribution, а також компанія, що спеціалізується на девелопменті комерційної нерухомості, - Tre'n'd (Trade Real Estate and Development). Оборот холдингу Aventures Group у 2006 р. становив 733 млн дол.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"