Пинзеник вирішив спростити життя малому бізнесові
Міністерство фінансів планує скасувати деякі затверджені раніше нормативно-методичні акти з бухгалтерського обліку, що ускладнювали ведення малого бізнесу.
Йдеться про скасування додаткового до бухгалтерського та податкового обліків третього виду обліку для платників податку на прибуток.
Цей вид обліку передбачає щомісячне ведення 15-ти регістрів обліку та щорічне складання додаткового звіту за формою №7 обсягом майже 200 показників, повідомляє прес-служба Мінфіну.
Запровадження рік тому такого обліку особливо обмежило права і збільшило навантаження на малі підприємства.
Скасування додаткового обліку "сприятиме підвищенню рівня довіри бізнесу до регуляторних дій уряду, зменшить витрати підприємств на ведення обліку і скоротить час на дотримання вимог податкового законодавства".
Міністерство фінансів також планує найближчим часом організувати круглий стіл для обговорення проблеми спрощення та оптимізації бухгалтерського обліку для вітчизняного бізнесу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"