Де "Енергоатом" знайшов гроші на зваблення журналістів
Моніторинг журналістської ініціативи "Не продаємося!", спрямованої проти джинси на телебаченні, виявив непропорційно велику кількість сюжетів про НАЕК "Енергоатом" у теленовинах.
Повноцінні сюжети про них за 18 перших днів листопада 7 разів з’являлися в основних випусках новин телеканалів "1+1", "ICTV" та "Ера". Жодна інша державна чи приватна компанія не похвалиться такою увагою телебачення, зауважують журналісти.
"Ми звертаємося до "Енергоатому" з проханням розкрити секрети такої популярності у випусках новин. Весь ринок від цього виграє", - каже один із учасників ініціативи, експерт із економічної журналістики Віталій Максимов.
"Телекритика" на прохання ініціативи "Не продаємося!" провела власне розслідування. Його результати будуть оприлюднені сьогодні, 20 листопада.
Зі свого боку, "ЕП" теж провела розслідування та з'ясувала, що у поточному році НАЕКом укладено договір № 1896/32-НАЕК від 25.04.07 із PR-агентством "Радник" на суму 7 млн 900 тис. грн (!) до кінця року.
Таку інформацію "ЕП" повідомили джерела у відділі економічної безпеки компанії та у відділі з договірних робіт, котрі стурбовані ситуацією, що їх змусили порушити закон. Ці джерела "ЕП" висловили занепокоєнність щодо можливих репресій проти них та інших співробітників НАЕК "Енергоатом" в разі оприлюднення цієї інформації.
"ЕП" гарантує широку інформаційну та юридичну підтримку всім співробітникам "Енергоатому" в разі тиску з боку керівників компанії, зокрема - віце-президента з безпеки Олега Кулініча.
Цікаво, що ще в липні НАЕК звернувся до Національної комісії регулювання електроенергетики з проханням переглянути тариф компанії на електроенергію, збільшивши його на 30,7% - до 12,43 кВт-год (без ПДВ). Розгляд цього питання неодноразово переносився і має бути розглянутий найближчим часом.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"