Ахметов планує забудувати Україну супермаркетами
Компанія Український рітейл, що входить до складу Групи SCM, планує протягом 5 років збільшити мережу роздрібних магазинів під торгівельною маркою "Брусниця" до 500.
Компанія Український рітейл, що входить до складу Групи SCM, планує протягом 5 років збільшити мережу роздрібних магазинів під торгівельною маркою "Брусниця" до 500.
Як повідомляє прес-служба SCM, на даний момент на Донеччині функціонує 9 магазинів під брендом "Брусниця". Планується, що до кінця року буде відкрито 20 магазинів, а в 2008 - ще 80 магазинів у Донецькій, Луганській, Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій областях.
Інвестиції для розвитку рітейлового бізнес напрямку SCM складуть не менше 200 млн дол. у п'ятирічній перспективі.
ЗАТ "Сістем Кепітал Менеджмент" - найбільша керуюча компанія України, володіє і керує активами в гірничо-металургійній, енергетичній, телекомунікаційній, банківській, страховій, медіа та інших галузях і сферах економіки. 90% акцій ЗАТ SCM належить Рінату Ахметову.
ТОВ "Український рітейл" здійснює розвиток роздрібного бізнесу SCM під торгівельною маркою "Брусниця" на території України. Статутний фонд компанії на 100% контролюється Групою SCM.
У середині липня стало відомо про плани компанії вийти на ринок супермаркетів "біля будинку" під брендом "Брусниця".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"