Київ може перенести підприємства, які заважають будівництву Дарницького мосту
Київська міська державна адміністрація заявляє про свою готовність забезпечити перенесення підприємств, які потрапляють у зону будівництва Дарницького автомобільно-залізничного мосту.
Про це журналістам сказав перший заступник голови Київміськадміністрації Анатолій Голубченко, відповідаючи на питання Українських Новин.
З його слів, адміністрація повинна підготувати на розгляд Київської міської ради проекти рішень про звільнення підприємствами земельних ділянок у зоні мосту й виділення ним нових після того, як Міністерство транспорту й зв'язку як замовник будівництва мосту погодить із підприємствами умови їх перенесення.
Голубченко підкреслив, що фінансувати перенесення підприємств повинна не міськадміністрація, а Міністерство транспорту й зв'язку.
За його даними, перенесення потребують 6 підприємств, кілька житлових будинків і гаражів.
Він не виключив, що частина з них може бути перенесена на територію Київської області, а не міста.
Як повідомляло агентство, раніше Кабмін затвердив проект будівництва Дарницького мосту і його кошторисну вартість 9,157 млрд. гривень (будівельно-монтажні роботи 5,091 млрд. гривень, інші видатки - понад 4 млрд. гривень).
Проектом передбачена загальна довжина мосту 1,066 км, 2 залізничні колії, 6 смуг руху автомобільного транспорту.
26 вересня Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" завершила формування основного переходу Дарницького мосту, з'єднавши його правобережну й лівобережну частини.
Азаров прогнозує відкриття залізничного руху по мосту на перегоні "Київ-Московський - Дарниця" з лютого 2008 року.
Будівництво Дарницького мосту ведеться на трьох ділянках: правому і лівому берегах, а також у руслі Дніпра, де попередньо був штучно намитий технологічний острів.
За даними Дирекції з будівництва автомобільно-залізничного мостового переходу через Дніпро при Південно-Західній залізниці, у зону будівництва Дарницького мосту потрапляють близько 20 підприємств.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"