Рудьковський дасть пасажирам телефон для скарг
Для пасажирів, які користуються залізничним транспортом, буде створена постійно чинна "гаряча лінія", за якою вони зможуть розповісти про незручності, які виникли під час поїздки, з метою її негайного усунення.
Відповідне протокольне доручення дав міністр транспорту та зв’язку Микола Рудьковський під час наради з питань безпеки перевезень та забезпечення якісного обслуговування пасажирів у курортний період, що відбулася 3 вересня у рамках робочої поїздки до Криму.
За словами Рудьковського, таке рішення вмотивоване великою кількістю скарг пасажирів на якість обслуговування на залізницях, повідомляє прес-служба Мінтрансу.
"Укрзалізницею зроблено багато: вкладаються великі кошти у модернізацію під’їзної колії, верхньої будови колії, інвестуються кошти в оновлення рухомого складу, але є дуже велика кількість зауважень з боку пасажирів", - визнав міністр.
"Тому я дав доручення зробити постійнодіючу "гарячу лінію" з коротким номером, за якою пасажир зможе інформувати про ті незручності, які є в поїздах, щоб вони негайно ліквідовувалися", - запевнив він.
Рудьковський зазначив, що інформація про номер "гарячої лінії" для зручності пасажирів буде друкуватися на квитку та зазначатися у кожному вагоні.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"