Українці все частіше купують авто преміум-класу

П'ятниця, 28 вересня 2007, 11:02

Компанія Nissan провела детальне дослідження українського ринку і зробила висновок, що тут кількість машин преміум-класу пропорційно більше, ніж в інших країнах, пише в новому номері всеукраїнський щотижневий журнал Корреспондент.

"Україна - це другий ринок Європи після Росії, на який ми вийшли. Європа піде за Україною тільки в наступному році", - заявив директор українського офісу Nissan Фуміакі Імамура. Більш того, динаміка продажів дорогих машин в Україні значно перевершує європейські показники.

Імпортери говорять, що кількість споживачів автомобілів преміум-класу обмежено, тому що не так багато людей, здатних купити таке дороге задоволення. Але, за їх твердженням, межу продажів збільшують не тільки такі категорії покупців, як бізнесмени і топ-менеджери солідних компаній, а ще й чиновники, політики.

Реклама:

За даними компаній, близько 30-40% машин преміум-классу продаються в кредит.

До премуум-клаусу відносяться лише деякі марки авто, наприклад, три німецьких бренда - BMW, Mercedes, Audi, англійські Jaguar і Land Rover, японські Lexus і Infiniti, і, безсумнівно, Porsche, не говорячи вже про Maserati і Ferrari.

Корреспондент.нет

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!