Кожна з політичних сил вклала в рекламу до $7 мільйонів
На дострокових виборах до Верховної Ради України у п`ятницю останній день двомісячної агітаційної кампанії.
На 450 мандатів Верховної Ради претендують представники 20 партій і блоків.
За оцінками експертів, під час нинішньої виборчої кампанії кожна з політичних сил вклала в політичну рекламу від 3 до 7 мільйонів доларів, а за кількістю телеповідомлень, першість ділять Партія регіонів і БЮТ, за часом - "трохи попереду БЮТ", на третьому місці - НУ-НС. 87% всіх рекламних повідомлень створено за допомогою політичних персон. Як зазначають експерти, на цих парламентських виборах дві третини всієї реклами - це антиреклама опонентів.
У останній день агітації з приводу завершення виборчого туру на трьох центральних площах Києва відбудуться акції. На Європейській площі блок "Наша Україна – Народна Самооборона" проведе акцію "Парламенту – пропрезидентська більшість", на Софійській площі за ініціативою БЮТ буде проведена спільна молитва за Україну, а на Майдані Незалежності відбудеться концерт естрадних виконавців, організований Партією регіонів.
У суботу і неділю згідно з законодавством політична передвиборна агітація до Верховної Ради заборонена.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"