Португальська роздрібна мережа має намір вийти на український ринок

Вівторок, 25 вересня 2007, 18:54

Друга за величиною в Португалії роздрібна мережа Jeronimo Martins планує розширити своє польське відділення Biedronka до Румунії та до України, сказав голова компанії Алесандре Суарес душ Сантуш.

"Нам потрібно багато що зробити в Польщі, але ми вивчаємо можливість розширення бренду Biedronka до Румунії й, у результаті, до України", - сказав він журналістам.

Мережа раніше повідомляла, що інвестує 500 мільйонів євро в Польщу в 2007-2009 роках.

Реклама:

Jerоnimo Martins була заснована в 70-х роках. На початку це був невеликий ретейлер, який незабаром організував могутню групу, другу за величиною в Португалії. Зараз група є лідером з операцій Cash & Carry у країні.

Раніше повідомлялося, що бельгійська Лайбрехт енд Вуд та її дочірня компанія Юнайтед Девелоперс - Польща вивчають можливість інвестування в будівництво логістичного центру, гіпермаркету й офісного центру.

Корреспондент.нет

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!