Компанія Парцхаладзе інвестувала у ребрендинг 120 тис. євро
Компанія "ХХІ століття" (Київ) інвестувала в ребрендинг (запуск нового бренду) 120 тис. євро.
Про це журналістам повідомив директор із корпоративних комунікацій Дмитро Васильєв.
"Розробку оновленого бренду компанії здійснила відома британська компанія SCG London, він обійшовся нам в 120 тис. євро", - сказав він.
Зі слів голови ради директорів компанії Льва Парцхаладзе, компанія вирішила змінити старий бренд на більш сучасний.
Назва компанії залишилась тією ж.
Також у рамках ребрендингу "ХХІ століття" змінив свій сайт, зробивши його більш інформативним з метою максимального інформування інвесторів.
Зокрема, зараз на сайті можна буде переглянути фінансові показники й стратегію росту компанії.
Як повідомлялося, в 2005 "XXI століття" продала 35% своїх акцій на Лондонській фондовій біржі за 139 млн. доларів.
"XXI століття" - одна із провідних девелоперських компаній.
Проектний портфель компанії включає всі види комерційної нерухомості.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"