Приватизація "Луганськтепловозу" залишається в силі
Як повідомили в прес-службі Фонду держмайна, засідання Господарського суду Києва, яким була підтверджена правомірність умов конкурсу з продажу 76% акцій "Луганськтепловозу", відбулося 5 квітня 2007 року.
Нагадаємо, що ФГИ 19 липня 2006 року оголосив конкурс з використанням відкритої пропозиції ціни за принципом аукціону з продажу 76% акцій ВАТ "Холдингова компанія "Луганськтепловоз". Наказом від 2 жовтня 2006 року конкурс був припинений на виконання ухвали Михайлівського райсуду Запорізької області від 15 вересня (за позовом фізособи) і рішення Господарського суду Києва від 2 жовтня.
Проте 23 березня цього року після відміни судових заборон ФГИ визнав переможцем конкурсу компанію "Брянський машзавод", що запропонувала за пакет 292,505 млн грн при стартовій ціні 292 млн грн.
Заявки на участь в торгах також подали АТ "Деміховський машзавод" (Московська обл., РФ), ВАТ "Дніпровагонмаш" і ВАТ "Марганецький гірничо-збагачувальний комбінат" (обидва - Дніпропетровська обл.). Однак останніх двох учасників не було допущено до торгів.
"Луганськтепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, дізель- і електропоїзди, трамваї, поворотні круги, запчастини для залізничного транспорту, гірничошахтне устаткування, сільгосптехніку.
Чистий збиток "Луганськтепловоза" в 2006 році зріс в 33 рази в порівнянні з 2005 роком - до 15,77 млн грн (у 2005-му - 478 тис. грн), чистий дохід від реалізації - на 10,7%, до 442,17 млн грн.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"