Рудьковський відправив "бумеранг" звинувачень в секретаріат
Міністерство транспорту та зв’язку вважає, що секретаріат президента своєю заявою у вівторок сам підтвердив припущення керівника Мінтрансу Миколи Рудьковського, що "деякі працівники канцелярії президента цинічно спекулюють на питаннях безпеки".
Прес-служба Мінтрансу наголошує, що, як раніше інформувала "Укрзалізниця", рухомий склад вантажного потягу №2419, який, "за попередніми даними, 6 серпня (у Харківській області) допустив схід з рейок вагонів через їхню технічну несправність", належав Росії.
"Свої претензії щодо технічного стану вагонів Російської Федерації секретаріат президента може висловити відповідно до юрисдикції до їх власника".
У свою чергу, Мінтранс наголошує, що "не приховує реальний стан справ у галузі і підтверджує інформацію про те, що за І півріччя 2007 року у порівнянні з аналогічним періодом 2006 року аварійність на транспорті загального користування знижено на 24%".
"Використання подвійних стандартів вже наводить на думку, що секретаріат з нетерпінням чекає інцидентів на транспорті як ще однієї можливості звільнити крісло Міністра транспорту та зв’язку України для своїх потреб", - наголошується в повідомленні.
Як відомо, у вівторок вранці заступник голови секретаріату президента Віктор Бондар звинуватив керівництво Мінтрансу в маніпуляціях статистичними даними та спробах приховати реальний стан справ у галузі, і вкотре затребував відставки Рудьковського з посади керівника відомства.
При цьому він заявив, що черговий інцидент на залізниці 6 серпня, коли у Харківській області з рейок зійшли 19 вагонів вантажного потягу, свідчить, що "проблема безпеки на транспорті стала системною і потребує принципового вирішення".
Раніше прес-служба Мінтрансу заявляла, що кількості аварій на транспорті за 6 місяців 2007 року знизилась на 24,3 %порівняно з відповідним періодом 2006 року і звинувачувала представників секретаріату президента в спекуляціях на аварійних ситуаціях задля того, щоб звільнити Рудьковського і посісти місце міністра транспорту.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"