Секунда передвиборчої реклами сягатиме $120
Секунда телеефіру для передвиборчої агітації на каналі ICTV може коштувати від $2,5 до $120, у залежності від часу виходу в ефір і дня тижня.
Згідно з опублікованим у суботу офіційній пресі розцінкам ТОВ "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія" (ICTV), найнижчі розцінки - у будні дні, з 4 по 31 серпня, у період з 2.00 до 6.00 години за Київським часом (вартість - 13,55 грн.), повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Водночас, із 1 по 28 вересня ціна секунди ефірного часу для політагітації в цьому інтервалі часу складає вже 20,33 грн.
Найдорожчий час - у прайм-таймі (4-31 серпня - з 20.00 до 23.00 - 406,54 грн, з 1 по 28 вересня - 609,82 грн).
Усі ціни зазначені з урахуванням ПДВ. Розцінки у вересні вище серпневих у середньому в півтора рази.
Основні активи ICTV належать українському бізнесмену Віктору Пінчуку.
Ціни на розміщення політичної агітації на "5-му каналі" значно нижчі.
Так, відповідно до офіційного повідомлення, в ефірі "Телерадіокомпанії НБМ", що працює з "5-м каналом", секунда політреклами коштує від 32,46 грн до 107,04 грн.
Аналогічні розцінки в телерадіокомпанії "Експрес-Інформ", що також входить у медіа-холдинг представника "Нашої України" Петра Порошенка.
Столичні телеканали "Сіті" і "Кіно" установили наступні розцінки на передвиборчу агітацію: від 24,34 грн. до 45,64 грн. ("Сіті"), до 26,40 грн.- 52,74 грн./секунда ("Кіно").
Радіостанція "Наше радіо" готова розміщати у своєму ефірі політрекламу за ціною 1020,10 грн. за хвилину. У ТРК "Дивосвіт" хвилина ефіру коштує 136,65 грн.
Раніше "Новий канал", що входить у медіа-холдинг Пінчука, оголосив свої розцінки - від 3,2 грн. за секунду до 720 грн.
Офіційний курс Нацбанку - 5,05 грн./$1.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"