Американські споживачі втрачають довіру

Середа, 15 серпня 2007, 10:45

Індекс довіри споживачів у США, який вираховують ABC News і The Washington Post, знизився за минулий тиждень, переважно через слабкі статистичні показники національної економіки.

Індекс ABC News/Washington Post за тиждень, що завершився 12 серпня, опустився до мінус 11 пунктів із мінус дев’яти тижнем раніше.

Значення індексу змінюється від мінус 100 до плюс 100, а середній показник за 2007 рік складає мінус шість пунктів.

Реклама:

Кількість людей, які позитивно оцінюють національну економіку, знизилася на три процентні пункти до 37%.

Кількість тих, хто позитивно оцінює своє фінансове становище, за минулий тиждень зросла на один процентний пункт до 58%.

Кількість людей, що позитивно оцінюють купівельний клімат, залишилася на колишньому рівні в 39%.

Споживча довіра вважається барометром споживчих витрат, які складають дві третини економіки США. Проте економісти зазначають, що споживачі не завжди чинять так, як заявляють, відповідаючи на запитання дослідження.

Індекс ABC/Washington Post вираховується на основі опитування близько 1.000 респондентів. Ступінь погрішності складає плюс-мінус три процентні пункти.

Корреспондент.нет з посиланням на Reuters

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!