Українські авіаперевізники стають небезпечними для життя
Безпека польотів українських авіакомпаній викликає сумніви й у самих пілотів, і в держорганів. Але через зростаючі обсяги перевезень, для менеджменту компаній на першому місці не безпека, а конкуренція.
Про це пише всеукраїнський щотижневий журнал Корреспондент.
В Україні обсяг пасажироперевезень щорічно зростає на 30%. І вітчизняним авіакомпаніям серйозну конкуренцію складають зарубіжні. Тому всяке слово, сказане про того чи іншого авіаперевізника, має силу, виражену в грошах.
За словами Миколи Марченка, екс-голови Державіаслужби (колишня назва Державіаадміністрація), державний реєстр налічує 1.500 літаків. Зношеність цього авіапарку складає більше 70%. Експлуатувати його можна максимум ще 15 років.
На більшості внутрішніх маршрутів курсують українські 50-місцеві літаки Ан-24 і російські 100-місцеві Як-42, які дісталися Україні ще в радянські часи.
У 2006 році літак UmAir зробив аварійну посадку через відмову системи координації. Того ж року - ще одна аварійна посадка через несправність шасі. У 2007-му авіалайнер UmAir піднявся в повітря з несправними дверима аварійного виходу. А в літаку, на борті якого летів міністр закордонних справ Арсеній Яценюк, відмовив двигун.
25 липня Державіадміністрація не видала UmAir сертифікат на експлуатацію. Компанії вдалося в Господарському суді Києва припинити рішення держоргана. Більше того, суд не дозволив Державіаадміністрації забороняти літати будь-якій українській компанії до того, як у вересні не відбудеться судова справа між UmAir і Державіаадміністрацією.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"