"Укрзалізниця": Розкрадання набуває загальнодержавного характеру

Вівторок, 3 липня 2007, 19:36

Проблема розкрадання вантажів на залізничних дорогах України вже набуває загальнодержавного характеру.

Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

Якщо за 5 місяців 2006 року орієнтовна вартість недостач складала близько 1,3 млн. грн., то за той же період у 2007 році – вже близько 4,5 млн. грн.

Сума, сплачена залізницями по претензіях та позовах вантажовласників за недостачі металобрухту за 5 місяців поточного року, збільшилася проти аналогічного періоду минулого року у 12 разів та склала 636 тис. грн., зазначає прес-служба.

Реклама:

Більше 90% цієї суми сплачено через розкрадання металобрухту, що перевозиться на адресу металургійних підприємств, розташованих на Придніпровській та Донецькій залізницях.

Проте особливе занепокоєння в "Укрзалізниці" викликає не тільки зростання збитків. Розкрадання металобрухту по своїй суті є несанкціонованим втручанням сторонніх осіб у перевізний процес, йдеться у повідомленні, чим створюється значна загроза для безпеки руху, життя пасажирів і працівників залізничного транспорту.

У 2006 році залізницями було направлено до обласних та районних держадміністрацій та територіальних органів внутрішніх справ понад 150 звернень, а у 1 кварталі 2007 року – 40 звернень щодо сприяння у вирішенні питань захисту вантажів від розкрадань.
Більшість цих звернень стосувалася посилення контролю за додержанням на підпорядкованих територіях правил здійснення операцій з металобрухтом та припинення діяльності приймальних пунктів, які приймають від місцевих жителів викрадений металобрухт.

Зважаючи на важливість цієї проблеми, "Укрзалізницею" підготовлені та направлені до Української асоціації вторинних металів пропозиції для формування списку металобрухту, забороненого до приймання на приймальних пунктах спеціалізованих підприємств.

До зазначеного списку пропонується включити елементи верхньої будови колії, комплектуючі деталі пристроїв електропостачання, засобів сигналізації та зв’язку, деталі вантажних та пасажирських вагонів, тощо.

"Економічна правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!