Рудьковський готовий відповідати за аварію, але є умови

Середа, 18 липня 2007, 11:52

Про питання відповідальності за аварію на Львівщині, в результаті якої зайнялися 6 цистерн із жовтим фосфором і утворилася загроза токсичного отруєння для мешканців 14 населених пунктів, можна буде говорити після експертизи.

Про це заявив міністр транспорту та зв’язку Микола Рудьковський в ефірі "5 каналу" в вівторок ввечері.

За його словами, вже цієї ночі до України мали прибути фахівці-хіміки з Казахстану, які долучаться до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на Львівщині.

У середу вони разом із українськими фахівцями та представниками МНС мають розглянути ситуацію на місці виливу фосфору. За словами Рудьковського, тільки тоді можна буде говорити про причини аварії.

Реклама:

"Після того, як будуть встановлені результати технічної експертизи, можна буде говорити про питання відповідальності. Якщо буде винна українська сторона, то буде відповідати українська сторона. Якщо будуть винні ті хто завантажував чи здійснював перевезення не за тих технічних умов хімічну речовину, вони будуть нести юридичну відповідальність", - зазначив він.

На запитання журналіста, чи готовий персонально Рудьковський нести відповідальність за аварію, міністр відповів: "Якщо буде таке рішення прийняте урядом - я буду нести відповідальність".

Водночас, як повідомляє прес-служба Мінтрансу, для здіснення технічного розслідування причин на Львівській залізниці наказом Рудкьвоскього сформована спеціальна комісія, яка вже працює на місці аварії.

Під час підходу до преси у вівторок Рудьковський зазначив, що опрацьовуються усі можливі варіанти аварії.

"3 липня пройшов поїзд, який зробив заміри – ця територія, де відбулася аварія, готувалася до швидкісного руху і на цій ділянці залізниці був зафіксований задовільний стан колії. Але питання сану колійного господарства будемо перевіряти".

За даними міністра, максимальний рух швидкісного потягу на даній ділянці – 120 км на годину, рух вантажного потягу на момент аварії – 57 км на годину.

"Згідно з інформацією супроводжуючої особи від власника вантажу, який їхав у 7 вагоні, відбувся хлопок, він подивився в вікно і побачив, як сходить 2 чи 3 цистерна. Також особи, які знаходилися поряд, зафіксували хлопок і сходження", - сказав Рудьковський.

"Причину цього та технічні висновки можна буде встановити після того, як технічна комісія огляне усі візки, на яких перевозилися цистерни, цистерни та клапани", - додав він.

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!