Конкуренція серед ЗМІ в Україні посилилася - Костусєв

Середа, 6 червня 2007, 16:12

У зв'язку з появою в Україні нових друкованих ЗМІ посилилася конкуренція серед засобів мас-медіа, повідомив глава Антимонопольного комітету Олексій Костусєв.

В Україні ринки періодичних друкованих видань є висококонкурентними, що обумовлено відсутністю економічних й адміністративних бар'єрів, тиску на них, сказано в повідомленні прес-служби АМКУ.

З одного боку, підвищення конкуренції свідчить про підвищення рівня зацікавленості громадськості в одержанні інформації мас-медіа, а з іншого боку - про створення безперешкодних умов для виходу ЗМІ на український ринок.

Аналогічна ситуація спостерігається й у телерадіомовленні. За останні півтора роки в ефірі з'явився цілий ряд як ділових, так і розважальних телеканалів і радіостанцій, які впевнено заволоділи частиною аудиторії, відзначає АМКУ.

Реклама:

Це значно посилило конкуренцію на ринку, що вже має позитивні наслідки.

Костусєв також висловив упевненість у тім, що "безперечним наслідком високої конкуренції серед ЗМІ стане істотний "прорив" у їхній діяльності, випуск нових і, головне, ще якісніших продуктів і проектів".

"Тепер настав той час, коли мас-медіа реально перетворюються на інформаційне джерело конкретної аудиторії, відповідаючи запитам і з огляду на переваги своєї публіки", - сказав глава АМКУ.

"Економічна правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!