Розмір хабарів в Україні в 2007 зріс - дослідження
Середній розмір витрат на хабарі в Україні в 2007 році зріс, але ефективність таких витрат не завжди висока.
Таку інформацію оприлюднила виконавчий директор Інституту економічних досліджень та політичних консультацій, керівник проекту "Дослідження ділової думки" Оксана Кузяків на прес-конференції в понеділок.
"У 2007 році середній розмір хабарів, за даними нашого дослідження, зріс у порівнянні з 2006 роком: з 3,6% до 4,2% від річного обсягу продажів. Цей показник ще не перевищив свого найбільшого значення, що було зафіксоване у 2004", - сказала Кузяків з посиланням на дослідження, проведене в підприємницьких колах в квітні-травні-2007.
За її словами, тенденція зі збільшення розмірів хабарів зберігається.
Експерт також пояснила, що усереднений розмір хабарів був найбільшим у 2004 році, коли існували чіткі тарифи на відповідні послуги та високу гарантію досягнення цілей за допомогою хабарів. При цьому, за її словами, незважаючи на зростання розмірів хабарів у 2006 році - такі витрати все ще не приносять гарантованого результату і залишаються досить ризикованим вкладенням.
Разом з тим, за словами Кузяків, український бізнес адаптувався до хабарів, і не розглядає їх як істотну перешкоду для розвитку.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"