Microsoft "нацькувала" антимонопольників на Google
Федеральна комісія з торгівлі США (FTС) почала попереднє антимонопольне розслідування угоди, пов'язаної з купівлею Google Inc. рекламної інтернет-компанії DoubleClick за 3,1 мільярди доларів, пише газета The New York Times.
За даними джерела видання, протягом кількох тижнів, а, можливо, і днів FTС вирішить, чи знадобиться більше детальне вивчення даного придбання Google.
Нагадаємо, після оголошення про угоду в антимонопольне відомство США звернулися компанії Microsoft й AT&T. На їхню думку, Google, купивши DoubleClick, буде контролювати занадто великий обсяг ринку інтернет-реклами, а також мати у своєму розпорядженні великі статистичні дані, які не доступні жодній іншій компанії світу.
Компанія DoubleClick робить сервісні послуги з розміщення реклами в мережі, створює програмні рішення для проведення рекламних кампаній в інтернеті, займається збором відповідної статистики й має широкі зв'язки з рекламодавцями.
Google одержує дохід в основному від розміщення контекстної реклами, тобто невеликих текстових оголошень, які з'являються поруч із результатами пошуку на сайті пошукової системи Google або на інших інтернет-сторінках.
А DoubleClick є однією з провідних компаній з розміщення графічних і відеооголошень. Її купівля дозволить Google, як відзначають експерти, активізуватися в сегменті банерної реклами.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"