UMC в Україні більше не буде - президент МТС
Один з найбільших брендів України – оператор мобільного зв`язку UMC – припиняє своє існування.
Вчора на прес-конференції в Москві президент компанії МТС, якій належить 100% акцій UMC, Лєонід Мєламєд оголосив про початок ребрендінгу UMC.
Тепер компанія "Український мобільний зв`язок" працюватиме під російською торговою маркою МТС, повідомляє Коммерсант-Украина .
З ребрендінгом кардинально зміниться позиціонування бренду, яке, за словами Мєламєда, здійснюватиметься під девізом "більше послуг за адекватні гроші".
Президент МТС пояснив необхідність ребрендінгу негативними асоціаціями, пов`язаними з періодичними "падіннями" зв`язку в мережі UMC, а також і іншими причинами, перелік яких "навряд чи зацікавить користувача".
В той же час генеральний директор UMC Павло Павлівський повідомив, що з введенням бренду МТС зникнуть тільки тарифні лінійки Sim-Sim і UMC, а з тих, що існують, залишаться молодіжний бренд Jeans і лінійка тарифів эконом-класу "Екотел". Причому останній він обіцяв використовувати як "інструмент тарифної війни в Україні".
Комерсант з посиланням на директора рекламного агентства Андрія Клименка, повідомляє, що перші рекламні щити МТС вже розміщені в міжнародному аеропорту Бориспіль. Слоган на червоному фоні свідчить: "Скоро! Найважливіша подія телекомунікаційного року на Україні". За словами пана Клименка, сама кампанія по ребрендінгу UMC почнеться з 1 червня і триватиме два-три місяці.
В той же час на сайті UMC поки що не з`явилося жодної інформації про майбутнє зникнення Sim-Sim і UMC з ринку телекомунікаційних послуг України. Натомість сайт повідомляє про нову акцію, учасникам якої обіцяються не тільки вигідні умови підключення, але і номери, зокрема в мережах Sim-Sim і UMC. До речі, ця акція, судячи з повідомлення сайту, триватиме до 19 червня.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"