Одеський коньячний та "Хортиця" зливаються в холдинг
У рамках анонсованого раніше об'єднання лідер коньячного ринку - ЗАТ "Одеський коньячний завод" (ОКЗ, ТМ "Шустов") і лідер горілчаного ринку - ЛГЗ "Хортиця" (ТМ "Хортиця") прийняли рішення про злиття компаній в один холдинг.
Підприємства вже мають досвід взаємовигідного співробітництва: у жовтні минулого року ексклюзивний дистриб'ютор ЛГЗ "Хортиця" - торговий дім "Мегаполіс" - та ОКЗ оголосили про об'єднання портфелю брендів.
Як повідомили в прес-службі ЛГЗ "Хортиця", умови, терміни, частки в процесі злиття будуть названі після його завершення, орієнтовно в III кварталі цього року. На сьогодні йде активний етап переговорів, після завершення якого будуть оприлюднені всі досягнуті домовленості.
Одеський коньячний завод був заснований у 1863 році, перетворений на ЗАТ у грудні 2002 року. В даний час ОКЗ випускає 23 види ординарних та марочних коньяків, 2 види горілки, 4 види шампанського. Частка ОКЗ на українському ринку коньяку, за даними компанії МЕМRВ, складає 26%.
Лікеро-горілчаний завод "Хортиця" - найбільший виробник алкогольної продукції в Україні. Функціонує з 2003 року, на даний час його потужності складають 1,5 млн. дал на місяць. ТМ "Хортиця" лідирує на українському алкогольному ринку, займаючи частку в 27%.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"