Коломойський офіційно взяв "Динамо" під свою "кришу"
На цьому тижні "Приватбанк", власником якого є український бізнесмен Ігор Коломойський, став генеральним партнером київського "Динамо".
Відповідно до договору про розміщення реклами, "Приватбанк" буде розміщувати свою рекламу під час матчів київського "Динамо" у рамках чемпіонату України по футболу, Кубку України, Єврокубків.
Крім розміщення логотипу "Приватбанку" на футболках гравців, договір також передбачає щитову рекламу, аудіорекламу та рекламу на табло.
Вперше реклама "Приватбанку" з'явилася на формі гравців київського "Динамо" у матчі 20 туру з "Металістом".
Сторони не розголошують суму контракту. Президент "Динамо" Ігор Суркіс 10 квітня відмовився називати суму контракту з "Приватбанком", однак охарактеризував її як "не дуже велику".
Раніше спонсором клубу були "Укртелеком", "Промінвестбанк" і "Енергохолдинг".
Нагадаємо, що Ігор Коломойський є співвласником футбольного клубу "Дніпро".
УЄФА накладає певні обмеження на фінансування одним джерелом двох клубів. Однак в "Динамо" пояснили, що дані обмеження стосуються участі в капіталі команд і не відносяться до рекламних і спонсорських контрактів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"